Termékek Menü

Szállítás és fizetés

Fizetés

Fizetés utánvétellel: Honlapon kizárólag utánvéttel történő fizetésre van lehetőség. Vagyis a teljes vételárat (amennyiben van, akkor szállítási költséggel együtt) a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldeményt kézbesítő futárnak.

Számla

Szolgáltató a megrendelt termékek kiszállításakor vagy azt megelőzően Felhasználó részére, a kifizetés igazolására, a termékkel együtt kinyomtatott számlát ad.

A Honlapon leadott rendelések kiszállítása a GLS futárszolgálattal történik az online rendelés során a Felhasználó által megadott címre. A futárszolgálat hétfőtől-péntekig, 08:00-17:00 óra között kézbesíti a megrendeléseket. Amennyiben a Felhasználó ebben az időszakban nem tartózkodik a megadott címen, szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a szállítási időszakban a Felhasználó biztosan át tudja venni a megrendelt termékeket.

A csomag aktuális helyzetéről a GLS futárszolgálat értesítést küld a Felhasználó részére e-mailben a regisztrációban megadott email címre. Lehetőség van arra, hogy a Felhasználó a futárszolgálattal felvegye a kapcsolatot a szállítási időpont további pontosítása miatt, melyet a GLS diszpécserszolgálati telefonszámán tehet meg.

A GLS futárszolgálat telefonszáma: +36/1/802-1265

Amennyiben a Felhasználó a futárszolgálat által megjelölt időpontban nem tartózkodik a Felhasználó által a rendelés során megadott szállítási címen és a csomag átvétele meghiúsul, a  futár értesítést hagy a szállítási címen. Az értesítőn található szám segítségével a Felhasználónak lehetősége van a futárszolgálatnál vagy a fent megadott telefonszámon új szállítási cím és időpont megadására illetve egyeztetésére. A futárszolgálat további 1 alkalommal kísérli meg a megrendelt termékek kiszállítását.

A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg az online vagy a telefonos egyeztetésnek megfelelően, azonban, ha a 2. kiszállítás is sikertelen – Felhasználónak felróható okból -, akkor a 2. kiszállítást a Szolgáltató csak akkor kísérli meg újból, ha a Felhasználó a megrendelés ellenértékét a átutalással vagy bankkártyával Szolgáltató részére kifizette és a vételár a Szolgáltató számláján jóváírásra került.

A terméknek a kiszállítást végző személytől való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően Felhasználó a futár távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni. A szállítólevél aláírásával tehát elismeri, hogy az átvett csomag mind külsőleg, mind pedig tartalmát illetően megfelel a megrendelésében foglaltaknak (nem hiányos a csomag tartalma, nem sérült a csomagolás vagy a termék).

Ha Felhasználó sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson, az átvétel során, a sérülésekről a kiszállítást végző személy jelenlétében jegyzőkönyvet kell felvenni. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért Szolgáltató felelősséget nem vállal!

Szállítási költségek

A megrendelés kiszállításának költségei a Honlapon leadott megrendelés végösszegétől függően az alábbiak szerint alakulnak:

Szállítási díjak:

2,0 kg-ig

1 260 Ft

2,1 - 3,0 kg

1 320 Ft

3,1 - 5,0 kg

1 390 Ft

5,1 - 10,0 kg

1 830 Ft

10,1 - 15,0 kg

1 930 Ft

15,1 - 20,0 kg

1 980 Ft

20,1 - 25,0 kg

2 070 Ft

A fent megjelölt árak a Magyarország területén történő belföldi kiszállításra vonatkoznak és  forintban értendők, mely árak tartalmazzák a 27%-ÁFA összegét és az utánvét beszedési díjat is. Külföldi kiszállítással kapcsolatban kérjük, telefonon vegye fel a kapcsolatot a Szolgáltató ügyintézőjével jelen ÁSZF 1. pontjában meghatározott elérhetőségeken.

Amennyiben a termék mellett a kiszállítási díj: "ingyenes" szöveg szerepel, abban az esetben a termék kiszállítását nem terheli semmilyen díj,vagy egyéb rejtett költség sem.

Szállítási határidő

A megrendelés kiszállításának határideje 2-5 munkanap. A termék kiszállításának pontos szállítási idejét a Szolgáltató Felhasználóval ismerteti a megrendelési folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. 

Szolgáltató – a Felek eltérő megállapodásának hiányában - a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket.

A Szolgáltató késedelme esetén a fogyasztónak minősülő Felhasználó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni.

A fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha

  1. A Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta, vagy

  2. A szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetéséneél fogva a meghatározott teljesítési időben -és nem mááskor- kellett volna teljesíteni.